sábado. 20.04.2024

El PSdeG-PSOE de Cartelle denuncia que el PP sigue promoviendo los “atentados” medio ambientales a base de “inacción” y “deixadez”, convirtiendo a la localidad en un “vertedoiro” en el que la basura se acumula en cunetas y montes ante la “pasividade” y el “abandono” del gobierno municipal. Los socialistas critican la aparición de un nuevo vertedero “ilegal” en la parroquia de Vilar de Vacas, al lado de la casa de la tenienta de alcalde.

Desde el grupo municipal socialista manifiestan que la situación en Cartelle “é insostible” y afirman que los vertederos ilegales “seguen aumentando por todas as parroquias”, ante lo que consideran “unha falta total de planificación e de medidas” por parte del equipo de gobierno del Partido Popular. En esta ocasión, desde el PSOE de Cartelle afirman que en Vilar de Vacas “apareceron numerosos electrodomésticos tirados en plena zona boscosa”, lo que en palabras de los y de las socialistas “supón un grave perigo de contaminación para o medio ambiente”.

El candidato del PSdeG-PSOE a la alcaldía, Jesús Pereiras, subraya que el gobierno municipal del PP  “non é consciente do grave risco que supón para o medio ambiente e para a saúde pública a proliferación destes vertedoiros. El actual portavoz socialista, que aspira a gobernar el próximo 28 de mayo, afirma que “Cartelle precisa dun cambio de rumbo total e de rematar con estas políticas de inacción e cos vertedoiros ilegais, que supoñen un atentado directo contra o ecosistema, o medio ambiente e a veciñanza”.

O PP non é consciente do grave risco que supoñen estes vertedoiros para o medio ambiente e para a saúde públicas (Jesús Pereiras, candidato del PSdeG-PSOE de Cartelle)

Pereiras le exige a los populares que “deixen de mirar para outro lado, namentres Cartelle se converte nun vertedoiro de enseres inservibles” e pide “solucións urxentes contra a proliferación destes vertedoiros ilegais”. El candidato socialista también apunta que “o 28 de maio, se contamos co respaldo maioritario da veciñanza, comezaremos a transformación do noso municipio e poremos en marcha un plan de choque que remate cos vertedoiros ilegais, que castigue a aqueles e aquelas que enchen de lixo os noso montes e que devolva a calidade medio ambiental ao noso ecosistema.

Los socialistas recuerdan que en este mandato ya denunciaron en “numerosas ocasións” a proliferación de escombreras ilegales, que le costaron alguna que otra multa a las arcas municipales. En este sentido, destacan que el gobierno municipal del Partido Popular “ten que pagar multas por problemas medio ambientais debido, principalmente, a súa política de inacción e de mirar para outro lado ante a presencia de lixo e materiais altamente contaminantes nos nosos montes”.

El PSdeG acusa al PP de convertir los montes y cunetas de Cartelle en vertederos