sábado. 27.04.2024

El PSdeG-PSOE de Os Blancos denuncia que el alcalde del Partido Popular, José Manuel Castro, hizo “oídos xordos” ante las numerosas voces que pedían que no incluyera a José Manuel Barreiro, número 3 en sus listas populares en las elecciones de mayo, en los órganos de gobierno municipales por estar condenado por maltrato en el ámbito doméstico. Los socialistas explican que esta persona, a pesar de formar parte del grupo de no adscritos, ocupará un puesto en la comisión de cuentas y será el responsable municipal en el consejo escolar.

Desde el grupo municipal socialista local explican que, a pesar del compromiso adquirido tanto por el alcalde, como por el presidente del Partido Popular de Galicia y de la Xunta de Galicia, Alfonso Rueda, de no incluir la esta persona en los órganos de gobierno, “vimos de comprobar que finalmente si formará parte do consello escolar e da comisión de contas”. Una situación que consideran “inadmisible”, motivo por lo que le exigen a los responsables del PP que “tomen cartas no asunto e aparten definitivamente a Barreiro dos órganos de goberno, sendo consecuentes co que anunciaron no seu momento.

 

La portavoz del PSdeG-PSOE en OS Blancos, Emilia López, recuerda que en mayo y una vez fue destapado por los socialistas que esta persona acusada y condenada por agredir a su padre iría en las listas, Rueda se comprometió a que “non formaría parte do goberno municipal. Tal y como apunta la edil socialista “nada do prometido se cumpriu e atopámonos con que finalmente esta persoa si está presente en dous órganos de goberno, algo que nos parece inadmisible”.

López subraya que el PP “só tentou escorrer o bulto naquel momento para saír do paso de que levaban a un condenado por agresión nas listas con promesas que non cumpriron”. En este sentido, apunta que tras el pleno de organización “comprobamos que seguen na mesma liña, enganando ao electorado a base de mentiras e con escusas de mal pagador. La portavoz socialista le pide a Rueda que “actúe de forma inmediata e dea as instrucións pertinentes para que o alcalde aparte a José Manuel Barreiro do consello escolar e da comisión de contas”.

No último pleno o rexedor respondeu que se pasaba polo forro o que dixera a xunta electoral, o presidente do seu partido e o presidente da Xunta (Emilia López, portavoz del PSdeG-PSOE de Os Blancos)

El PSdeG-PSOE de Os Blancos afirma que, durante el último pleno y tras afearle los socialistas al alcalde la presencia de este condenado por maltrato doméstico en estos dos órganos,o rexedor respondeu que se pasaba polo forro o que dixera a xunta electoral, o presidente do seu partido e o presidente da Xunta. Una situación que segundo afirman “demostra que en ningún momento tiveron intención de apartar a esta persoa e que só saíron durante a campaña electoral a vender fume para tratar de tapar as súas vergoñas”.

NOTICIAS A LIMIA | El PSdeG denuncia que el PP de Os Blancos incluye a un maltratador...