viernes. 14.06.2024

“Nosotros vamos a proceder, como procedemos siempre, a restaurar al Toro de Osborne a su color original, el color negro. Queremos que el Toro se conserve como ha sido en estos últimos 65 años. Es una referencia del diseño español, que se conoce como un Toro negro y enorme, y seguirá siendo un Toro negro y enorme”, afirma Iván Llanza, director da Fundación Osborne, ao Diario do Limia.


Unha semana despois de que este xornal informara sobre a pintada realizada sobre o valado publicitario situado na N-525 en Trasmiras, a Fundación Osborne explica que se reserva “el derecho a emprender acciones legales” e advirte que a estrutura non goza de ningún tipo de protección cultural (ao contrario que outras espalladas pola rede estatal de estradas), mais subliña que “es una propiedad privada y se encuentra dentro de una finca que es propiedad privada”.


“Se ha atentado contra el patrimonio. Se ha hecho una intervención no autorizada sobre la silueta. Podíamos encuadrarlo dentro de un acto de vandalismo”, indica Llanza, e insiste en que máis alá das acción legais que a fundación, encargada da conservación de todos os valados do Touro de Osborne nas estradas españolas, o primeiro será “devolverlo a su estado natural”.

_DSC1405 (FILEminimizer)
Parte posterior do valado.


A entidade dispón dun equipo de mantemento das siluetas, que intervén en toda España, e que se terá que desprazar desde a sede de San Fernando (Cádiz) até Trasmiras, “en cuando tenga un hueco”.  

“Se ha atentado contra el patrimonio. Se ha hecho una intervención no autorizada sobre la silueta. Podíamos encuadrarlo dentro de un acto de vandalismo”, indica Llanza.


Polo momento non hai un prazo marcado. O equipo de restauración está actuando nestes momentos seguindo unha planificación para o repintado doutras siluetas. O Touro da Limia seguirá unhas semanas máis de azul.

_DSC1387 (FILEminimizer)
Vista da autovía desde a zona do valado.

 

NOTICIAS A LIMIA | Osborne: “El Toro es negro y enorme, y seguirá siendo negro y enorme”
Entrando en la página solicitada Saltar publicidad