sábado. 13.07.2024

La plataforma ciudadana "Loita Pediátrica na Limia" no puede ocultar su sorpresa y decepción tras la reunión mantenida con José Santiago Camba Bouzas, gerente del Área sanitaria de Ourense, Verín e o Barco de Valdeorras. Salían de la cita con la firme convicción de que: "O verán vaise cubrir con parches e nunca vai volver haber dúas prazas cubertas por pediatras en Xinzo".

La reunión comenzaba con los representantes de "Loita Pediátrica na Limia" explicando la penosa situación de la atención médica a los menores en la comarca por la falta de profesionales. Y llegó la sorpresa inicial: "A nosa comarca non estaba entre as súas preocupacións", declaran desde la plataforma. E insisten en su decepción y asombro: "Non se tiña interesado en ter información actualizada, algo que consideramos é unha parte importante do seu traballo".

 

Al final, quedaba claro que el verano va a ser una época complicada para la atención médica pediátrica en A Limia. "O verán vaise cubrir con profesionais non pediatras, con non máis de dúas horas e media por cupo", afirman los representantes de la plataforma. Lo cuál se hace incomprensible; porque no es entendible que médicos no profesionales de la Pediatría se encarguen de atender a los menores y porque A Limia es una comarca en la que la población infantil se incrementa considerablemente durante el verano.

Decepción con el Ayuntamiento de Xinzo

"Loita Pediátrica na Limia" extiende su decepción a los representantes del Ayuntamiento de Xinzo de Limia: "Tendo a oportunidade de expresar ante o conselleiro e o xerente a alarmante situación á que nos vemos abocados nuns meses, non o fixeron". Y esto a pesar de que, en el pasado mes de marzo, el alcalde, Amador Díaz Penín, se comprometía a reunirse con Comesaña y con Rubial (en aquel momento, conselleiro  de Sanidade y gerente del Área sanitaria de Ourense, Verín e o Barco de Valdeorras, respectivamente).

"Os nosos políticos locais son incapaces de coñecer a situación de primeira man e trasladar a urxencia de pediatría na nosa comarca", señalan desde la plataforma. Agradecen al nuevo gerente sanitario que se reuniera con ellos, cosa que no hace el nuevo conselleiro de Sanidade: "Antonio Gómez Caamaño estará a outros asuntos". Y se siente muy preocupados por lo que pueda pasar después del verano o cuando el actual pediatra se jubile: "Que aguante Luís o que lle boten? Non queremos isto nin para os nosos fillos e fillas nin para os nosos sanitarios e sanitarias". La denuncia es clara: no es un servicio digno para los 1700 niños y niñas que tienen derecho a atener una atención sanitaria de calidad.

NOTICIAS A LIMIA | Loita Pediátrica na Limia: "Temos un verán cuberto por non pediatras"